PROMO: Profructta si-a dublat vanzarile de sucuri naturale in 2016

Profructta-sucuri 100% naturale / Image source: Premium Fruct

Premium Fruct, producatorul de sucuri naturale Profructta, anunta dublarea cifrei de afaceri in 2016. Anul trecut, compania romaneasca de sucuri din fructe si legume a ajuns la o valoare a vanzarilor de 110.000 de euro, dupa ce in primul semestru a reusit cresterea cifrei de afaceri prin extinderea retelei de distributie care mari retaileri.

Director General Premium Fruct – Andreea Mureseanu / Image source: Premium Fruct

”Anul 2016 a fost o provocare pentru Profructta, am inceput progresiv cu lansarea oficiala a sucurilor, un rebranding atractiv al etichetelor, care sa reprezinte colectia de sucuri naturale premium, apoi continuarea planului de extindere a punctelor de distributie catre supermarketuri, magazine, retele de cafenele, hoteluri si restaurante din Bucuresti si alte orase din tara. Rezultatele evolutiei pozitive se vad in acesta cifra pe care dorim sa o dublam in 2017, ca urmare a proiectelor si investitiilor pe care le avem in vedere”, spune Andreea Mureseanu, directorul general Premium Fruct, producatorul sucurilor 100% naturale Profructta.

Investitia initiala in unitatea de productie de sucuri naturale din Campulung Muscel s-a ridicat la 600.000 de euro si a fost sustinuta exclusiv din fonduri proprii. In prezent, fabrica din Campulung Muscel proceseaza 2.000 de litri de suc din fructe pe zi, capacitatea maxima de prelucrare fiind de 8.000 de litri pe zi.

Potrivit reprezentantilor Profructta, cresterea vanzarilor se datoreaza si apetitului din ce in ce mai ridicat al romanilor pentru consumul de sucuri naturale si de produse romanesti.

”Ne bucura sa vedem ca exista interes pentru sucurile naturale din fructe si legume, colectia noastra de sucuri premium fiind preferata de un public care intelege conceptul de produs 100% natural. Acesta este si motivul pentru care cel mai important proiect este lansarea liniei de prelucrare a fructelor si legumelor uscate pentru toamna acestui an, unde vom investi in publicitate si comunicarea produselor noi. Bugetul de investitii pentru 2017 se ridica la aproape 100.000 de euro, valoarea investitiilor depinzand si de atragerea unor fonduri structurale. In dorinta de a asigura o calitate cat mai ridicata a sucurilor naturale  Profructta suntem in curs de implementare a standardelor de certificare FSSC: 22000 pentru produsele alimentare”, mai declara Andreea Mureseanu, directorul general Premium Fruct.

In prezent, sucurile Profructta sunt distribuite in retelele de magazine Mega Image, Auchan si Cora, in brutariile Paul si Panemar, retelele 1 minute si Ted’s, hoteluri, magazine, cafenele si restaurante din Bucuresti, Brasov, Constanta si Cluj. Colectia de sucuri naturale premium Profructta este realizata din mere, pere, coacaze, visine, cirese, fructe de padure si legume, exclusiv romanesti.

Recent, Profructta a fost nominalizata in lista finalistilor Progresiv Awards 2017, la categoria ”Best Start-up in Retail & FMCG”, dintr-un total de 270 de nominalizari, iar castigatorii vor fi alesi in urma voturilor reprezentantilor middle/top management din domeniul retail si industria FMCG din Romania.

Despre Profructta

Fabrica de sucuri naturale Profructta a fost infiintata in 2012 la Campulung Muscel. Linia de productie a sucurilor din fructe si legume permite imbutelierea sucurilor la sticle din sticla de 0.25l, 0,33l, 0,5l, 0,7l si 1l si in recipiente bag-in-box de 3l. Sucurile Profructta sunt ambalate antiseptic in sticle din sticla pentru a li se pastra proprietatile benefice si pentru mentinerea lor in conditii optime.

Unitatea de productie are certificari pentru respectarea standardelor internationale de calitate si productie: Siguranta alimentelor – ISO 22000:2005, Impactul asupra mediului inconjurator – ISO 14001:2005, Managementul proceselor organizatiei – ISO 9001:2008 si Sanatate si securitate ocupationala – ISO 18001:2008

Mai multe informatii despre Profructta: pe www.profructta.ro si www.facebook.com/profructta.